Попередження

The subscription service is currently unavailable. Please try again later.

Чому співбесіда не була успішною?

У кожного в житті траплялась співбесіда, результатом якої не була пропозиція роботи. Напевно, ви ставили собі запитання: «Чому»?. HR-менеджери та роботодавці ніколи не дадуть чесної відповіді на це питання.

Тож, якими є найбільш розповсюджені причини невдалих інтерв'ю?

  • Ви не змогли належним чином продемонструвати свої переваги.  Нерідко буває, що найбільш результативні люди є найбільш сором’язливими. Вони цілеспрямовано працюють, а успішні результати своєї роботи вважають природним ходом речей – адже за це вони отримують зарплату. Але співбесіда – це не час бути сором’язливим. Важливо не тільки розповісти про свої досягнення, але й правильно сформулювати та подати їх.
  • Ви були непереконливими. Для більшості людей інтерв’ю – це стрес.  Від хвилювання чи відсутності практики людина може виглядати не дуже впевнено. Роботодавець може сприйняти це як невпевненість у власних силах та досягненнях. В цьому випадку кращим помічником стає практика. Щоб відчути себе більш впевнено, треба зробити ситуацію звичною та знайомою. В деяких випадках можна провести репетицію співбесіди з друзями та близькими. Але краще, щоб «репетицію» з Вами провів професійний рекрутер, який зможе змоделювати близьку до реальності ситуацію та надати рекомендації по закінченню.   
  • Нерозуміння тогощо є важливим для інтерв’юєраСкоріш за все, у Вас багатий та різнобічний досвід. Та розповісти про все Вам не вистачить декілька годин. З іншого боку, розповідаючи лише частково про свої досягнення, Ви можете прогаяти, те, що є важливим саме для цієї посади. Тому важливим є попереднє вивчення вимог до вакансії, з’ясування інформації про компанію та її діяльність, та структурування на цій основі частини свого досвіду, найбільш корисної для цієї позиції.
  • Розбіжність з корпоративною культурою. Що б там не казали про неприпустимість дискримінації за будь-якими ознаками на робочому місці, в кожній організації є свої вподобання і негласні правила - від дрес-коду до стилю поведінки співробітників. Тому, невдало обраний одяг або недоречний жарт здатні значно похитнути Ваші позиції.
  • Висока конкуренція. Ви не припустили помилок, та виглядали цілком гідно, але Ваш конкурент виявився більш переконливим. Щоб уникнути такої ситуації, треба розвивати особисту популярність та мати власне позиціонування в професійному світі.

     

 

Хочете дізнатися, як Ви насправді виглядаєте на співбесіді? 
Послуга Тест-драйв інтерв'ю>> 

 

    Додати новий коментар

    Filtered HTML

    • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.

    Plain text

    • Не дозволено жодних HTML теґів.
    • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
    • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

    Gmap