Як збільшити свою вагу в очах роботодавця

Пошук майбутнього співробітника - це пошук балансу між користю, яку може принести новий співробітник, та винагородою, яку він бажає за це отримати. 
 
А співбесіда - це певний шлях "зваження" зисків, витрат та ризиків у пошуку саме того балансу. Як й інші процеси, "зваження" має свої нюанси та критичні моменти.
 
  1. Якщо Ви знаєте свої слабкі місця - тоді перш ніж про них піде розмова, спробуйте "продати" те, в чому ви є найбільш компетентними та сильними. 
  2. Зайвий акцент на тому, як зростав ваш заробіток, протягом вашого кар'єрного зростання, може привести інтерв'юера до сприйняття, що ви дуже зорієнтовані на дохід та дорого будете обходитись роботодавцю. На початковій стадії інтерв'ю, це може злякати роботодавця. 
  3. До останнього моменту тримати перевагу в бік зисків роботодавця. Підготуйте заздалегідь усі "козирі", і, як тільки відчуєте, що зацікавленість інтерв'юера слабшає - викладайте наступний козир.
  4. Про винагороду краще за все казати наприкінці, коли роботодавець вже внутрішнє прийняв рішення, приходити ви на "наступний круг" чи ні.  Пам'ятайте, що роботодавець, оцінює й свої ризики. Якщо ваші переваги незаперечні, але рекрутер бачить, що ви розглядаєте роботу, як тимчасову, або схильні використати місце роботи як плацдарм для власнї справи, це не додасть вашій кандидатурі ваги.
  5. Бажаєте більше отримати? Будьте готові більше віддати.  Навіть якщо названа вами сума виявилась вищою за плани роботодавця, він може переглянути свої межі винагороди, якщо повірить, що ви зможете принести йому більше зисків. Але в такому випадку будьте напоготові, що після прийому на роботу до оцінки принесених вами зисків буде проявлена відповідна увага. 
 
І головне: пам'ятайте, що винагорода є наслідком отриманої від вас користі, а не навпаки.
 

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Gmap