Кожен кандидат перед кожною співбесідою стикається з питанням: "Що одягнути"? Дівчата знають, що "одягнутися для подруг" і "одягнутися для чоловіка" - це різні речі ... Збираючись на співбесіду, ви одягаєтеся для інтерв'юера.
Давайте подумаємо, яким він хоче вас бачити, і який вигляд для вас є більш виграшним. Ваш одяг повинен підтримувати ваш імідж ділової людини, не відволікати від ділових якостей і не викликати непотрібних емоцій.
1. Класика, і ніяких крайнощів.
Як правило, вам невідомо, яких поглядів на моду дотримується інтерв'юер, тому краще дотримуйтеся класичного стилю. Утримайтеся від яскравих, ультрамодних, неформальних речей і аксесуарів. Пірсинг, незвичайна зачіска, велике кільце, неформальна символіка, яскравий макіяж - здатні відлякати при першій зустрічі і створити упередженість. Уникайте також занадто дорогих речей - навіть якщо ви претендуєте на позицію топ-менеджера, і певний рівень заробітку передбачається - не давайте приводу HR-менеджеру відчути себе некомфортно.
Ідеальним варіантом для чоловіка будуть ділові брюки в поєднанні з діловою ж сорочкою, піджаком, джемпером. Для жінки - діловий костюм, плаття, блуза зі спідницею-олівець, або строгими брюками. Взуття переважно на невисоких підборах - шпильки і чоботи-ботфоти залиште для інших випадків. Якщо ви хочете одягнути прикраси - обмежтеся ланцюжком, сережками-гвоздиками, невеликий брошкою. Утримайтеся від коротких спідниць, глибоких декольте, підкресленою сексуальності - якщо інтерв'юер жінка, це може викликати неприязнь; якщо інтерв'юер чоловік - ви можете здатися занадто легковажною, і після співбесіди отримати запрошення на побачення, а не в наступний тур відбору.
І для чоловіків, і для жінок буде недоречним зайвий парфум - у інтерв'юера може бути свій смак і навіть алергія на запахи, і такий дратівливий момент здатний викликати неприйняття.
У світлі сьогоднішньої політичної ситуації не варто використовувати в зовнішньому вигляді нічого, що вказувало б на переконання - від значка партії до вишиванок. Невідомо, яких поглядів дотримується ваш інтерв'юер - можливо, він просто втомився від зайвої заполітизованості. Використовувати таку символіку можна тільки в разі, коли ви ТОЧНО знаєте про погляди всіх присутніх на інтерв'ю, і абсолютно впевнені, що це зіграє на ідентифікацію з групою.
2. Враховуйте дрес-код компанії.
Звичайно, в банку і в рекламному агентстві діють різні правила зовнішнього вигляду. Постарайтеся дізнатися, який дрес-код діє в компанії, і адаптуйте його, залишаючись в рамках класичного стилю. Наприклад, якщо в компанії прийнятий демократичний стиль одягу, то це не означає, що ви можете одягнути джинси на співбесіду, це означає, що костюм і краватку будуть виглядати недоречно, а ось менш формальна сорочка або шарфик - в самий раз.
3. Не нехтуйте зовнішнім виглядом, він дійсно має значення.
Якщо трапився конфуз - вас оббризкали брудом, ви не встигаєте переодягнутися, ви промокли під дощем, порвалися колготки та ін., не піддавайтеся на спокусу "прийти як є і пояснити ситуацію". Краще зателефонуйте і перенесіть зустріч. Навіть якщо інтерв'юер буде стверджувати інше, людина з плямою від кави на всі груди виглядає смішно і недоречно. А це не те враження, яке вам потрібно справити.
Підведемо підсумок
"Зустрічають по одягу" - на співбесіді це правило справедливо як ніколи. Співбесіда - це важлива розмова про роботу, і зовнішній вигляд людини демонструє, наскільки серйозно він ставиться і до самої розмови, і до роботи в принципі. Порада від UBrand: Щоб правильно вибрати гардероб - уявіть, що ви вже працюєте в цій компанії, і йдете від її імені на ділову зустріч. Тоді точно не помилитеся.
Додати новий коментар