Попередження

The subscription service is currently unavailable. Please try again later.

Створюємо правильний образ в соцмережах

Особисті акаунти в соціальних мережах давно вже перестали бути чимось інтимним. Якщо раніше ці затишні онлайн-щоденники використовувалися «для самовираження» або «щоб вилити душу», то зараз вони - майже як друге резюме. Навіть більше правдиве. Адже в своєму CV ви розповідаєте тільки про найкращі свої якості, а в Facebook - ось він ви, у всій своїй красі. І повірте, сьогодні потенційний роботодавець вивчає соц-сторінки кандидатів не менше прискіпливо, ніж їх рекомендації.

Згідно з опитуванням, проведеним аналітичною компанією On Device Research, кожен десятий працівник «постраждав» від своїх публікацій в мережі Інтернет чи був звільнений, або не прийнятий на роботу. Але хто скаже, скільки було випадків, про які опитані НЕ знали.

Соцмережі нещадні до всіх, незалежно від службового становища. Ось лише кілька прикладів. Тринадцять стюардес, співробітниці Virgin Airlines, були звільнені за гостру критику своєї авіакомпанії, непряму образу клієнтів і розголошення внутрішньої інформації. Одного з членів суду присяжних в Британії відсторонили від справи через опитування в соціальній мережі: дама не знала, яке рішення прийняти, і вирішила попросити поради у своїх онлайн-друзів.

Невідповідна репутація може зіпсувати успішну кар'єру навіть ... черниці. Іспанку Марію Ісус Галан виключили з монастиря за те, що та занадто багато часу проводила в Facebook. В обов'язки Марії входила настройка інтернет-банкінгу монастиря і архівування даних. Спілкування в соцмережах в її посадових інструкціях явно не значилося.

Але, як би там не було, не обов'язково перетворювати особисту сторінку в суху ділову презентацію. Хоча над деякими моментами все ж варто задуматися, якщо ви хочете створити по-справжньому успішний ваш професійний бренд.

Сім'я приховувати чи ні

Давно минули ті смутні часи, коли роботодавці цінували трудоголіків, а розкладачка вважалася найкрутішим і затребуваним офісним аксесуаром. Якщо вам є, заради кого будувати успішну кар'єру, заради кого працювати над собою і бути прикладом для наслідування, це плюс для вашої репутації. До того ж, сім'я - це дуже відповідальний і складний проект. Ви зуміли успішно його реалізувати? Ловіть ще один плюс.

Шовінізм: не допускати

Якщо вже так вийшло, що ви відчуваєте певні почуття до деяких категорій людей, то не обов'язково виносити це на публіку. Навіть нешкідливий лайк під висловом на кшталт «Всi азіати на одне обличчя» може коштувати вам кар'єри. Особливо якщо ви - співробітник міжнародної компанії.

Хобі - невід'ємна частина вас

Співробітник, який живе повноцінним цікавим життям, буде так само повноцінно працювати і привносити в роботу цікаві ідеї. Тому якщо ви щось добре робите крім роботи - не соромтеся це показати. За великим рахунком, не існує окремо «робочого» та «особистого» життя це все одне, ВАШЕ життя. І все, за що б ви не взялися, ви намагаєтеся зробити на вищому рівні.

Різка критика начальства і компанії, навіть якщо ви вже не є частиною цієї команди

Якщо на вашій сторінці опублікована занадто емоційна і різка критика, для потенційного шефа це привід задуматися: а чи не є ви агресивним скиглієм, який замість реальних дій використовує інтернет-нападки. Якщо минулий роботодавець вчинив справді несправедливо (як вам здається), краще все-таки не виносити сміття з хати. Навіть якщо викладати тільки факти і нічого крім, не обійтися без розголошення внутрішньої інформації. А це підірве довіру нового роботодавця - незалежно від того, хто був правий, а хто винен.

А якщо ви публічно ображали свого існуючого начальника (думаючи, що він цього не дізнається) або компанію - це явно не свідчить про здоровий глузд. В такому випадку, навіщо комусь взагалі брати вас на роботу?

Але ми сподіваємося, таких грубих промахів ви не робили і не зробите. А яких помилок вам варто уникати, якщо плануєте побудувати успішну кар'єру? Про ці та інші тонкощі розкажуть наші консультанти з розвитку кар'єри.

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Gmap