Готуємося до інтерв'ю

"Сильним підготовка не потрібна, а слабким підготовка не допоможе". Такий підхід свідомо чи несвідомо сповідує величезна армія кандидатів безпосередньо перед інтерв'ю. А потім, при першому ж питанні, що вимагає будь-якої конкретики у відповіді, вся впевненість випадає в осад. Останнім часом співбесіди стають дедалі коротшими, а щільність питань збільшується. Відсутність підготовки до інтерв'ю - це не тільки втрачений час інтерв'юера, а й ваш втрачений час. Хочете продуктивних зустрічей - готуйтеся!

Нижче наведені питання, які потрібно задати самому собі. І не просто поставити, а бажано виписати їх на аркуші, і на кожен письмово відповісти.

  • Яку вигоду отримував (отримує) мій роботодавець від того, що я у нього працюю?
  • Як я можу описати себе як професіонала однією фразою?
  • Які мої персональні результати?
  • Що я можу продемонструвати прямо на зустрічі?
  • Хто може підтвердити мій професіоналізм?
  • Чому я пропрацював в цій компанії так мало / довго?
  • У чому полягає мій особистий валовий продукт на останній посаді?
  • За якими з вимірюваних показників можна оцінити мою поточну / минулу роботу?
  • Яка реальна задача стоїть перед вакантною посадою, на яку я претендую?
  • На які вимірні показники я буду впливати на посадi, на яку претендую?
  • Що зміниться на краще з моєю появою в компанії протягом перших 3-х тижнів?
  • Яка інформація про мене або чиї рекомендації можуть перешкодити мені отримати цю посаду?
  • Що мені відомо про компанію, на посаду в якiй я претендую, а також про її ринковi показники, стратегії і позиціонування?
  • Що мені відомо про людину, з яким буде проходити інтерв'ю?
  • До чого я хочу прийти в своїй кар'єрі і в які терміни?
  • Скільки я хочу заробляти і як це пов'язано з безпосередньою матеріальною вигодою роботодавця?
  • Який найголовніший факт про мене, я хотів би, щоб запам'ятав інтерв'юер?

 

Якщо у Вас є свої версії питань - поділіться ними в коментарях.

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Gmap