Розвиток кар'єри

Особисті акаунти в соціальних мережах давно вже перестали бути чимось інтимним. Якщо раніше ці затишні онлайн-щоденники використовувалися «для самовираження» або «щоб вилити душу», то зараз вони - майже як друге резюме. Навіть більше правдиве. Адже в своєму CV ви розповідаєте тільки про найкращі свої якості, а в Facebook - ось він ви, у всій своїй красі.

Якщо відняти вихідні та відпустки, вийде, що ми витрачаємо на роботу близько 230 днів на рік. Весь цей час ми, хочемо того чи ні, перемагаємо або програємо, розвиваємося або деградуємо. Здебільшого, ми приречені проводити на роботі ці 230 днів з року в рік до пенсії, але в нашій владі впливати на їх зміст.

Ми можемо жити "за обставинами" .... Або можемо взяти кар'єру в свої руки, отримати матеріальну свободу, мати привілей самому ставити собі цілі ...

Є такий термін - "збитий льотчик". В кар'єрному сенсі це успішний менеджер, що за певних причин залишився без роботи та тривалий час не може знайти нову. Здавалося б, усе логічно: робочих місць, особливо у період кризи, не так багато, а погоджуватись на малокваліфіковані посади, було б нерозумним. Але проблема в тому, що з кожним місяцем його віра у себе зменшується, а пояснювати на зустрічах, чому він рік не може знайти роботи - стає все психологічно складніше. 

Відома аббревіатура CV, що супроводжує вашу кар'єру - це скорочення від латинської фрази "Curriculum vitae", що означає "хід життя".

Погодьтеся: "хід життя" звучить набагато ширше, ніж опис місць роботи, вмінь та навичок. У певній мірі кар'єра і є життєвий професійний шлях людини.  

Усі етапи співбесід завершено, анкети заповнено, трудову передано до відділу кадрів ... Все, мети досягнуто? Чи ні?... До 15% співробітників середньої ланки не проходять випробувальний термін.

Чому ж роботодавець може розчаруватися в співробітнику, якого він сам обрав? І як попередити таку ситуацію?

Як знання законів маркетингу може допомогти в кар'єрі