Чому роботодавець Вам не передзвонює?

Як не дивно, але більшість кандидатів абсолютно не готується до зустрічей.

Навіть перебуваючи в дуже активному пошуку роботи, багато хто не дає собі праці приділити час на підготовку до співбесіди, сподіваючись по ходу зорієнтуватися. Ось тільки орієнтуватися по ходу співбесіди, іноді складніше, ніж новачку перший раз за кермом машини. Дуже непросто в розмові з незнайомою людиною утримувати у фокусі те, що Ви хочете про себе розповісти, які задати питання і які зробити акценти.

Нижче хочу привести найбільш типові помилки кандидатів на першій співбесіді:

НЕ ЗІБРАНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЛЮДИНУ, З ЯКОЮ ЗУСТРІЧАЄТЕСЬ, А ТАКОЖ ПРО КОМПАНІЮ, В ЯКУ ПРИХОДИТЕ

Інформація про людину і про компанію - це ключовий етап підготовки. Знання досвіду людини, з яким має бути зустріч, допоможе сфокусуватися на правильних питаннях, а наявність спільних знайомих зробить розмову більш дружньою.

Розуміння позицій компанії на ринку, заощадить багато часу і допоможе розставити правильні акценти в розмові.

ФОКУС В РОЗМОВІ НА ВЛАСНУ ВИГОДУ, А НЕ НА ВИГОДИ ДРУГОЇ СТОРОНИ

Роботодавцю набагато цікавіше, що він може отримати від вас, ніж те, що ви можете отримати працюючи у нього. Довго розповідати яку компанію ви шукаєте для себе - непродуктивно. Вас покликали на зустріч в першу чергу, з метою вирішити задачу роботодавця.

ОПИС СВОГО ДОСВІДУ У ФОРМІ НЕЗАКІНЧЕНОЇ ДІЇ

Це стосується, як резюме, так і самої розмови. "Укладав договори, проводив переговори, координував роботу, розробляв проекти", - ця інформація не дає відповідь на питання чи принесли всі ці дії користь компанії. Роботодавцю не цікаві люди, які брали участь у чомусь. У вашому досвіді цікаво тільки одне: яку реальну користь отримали попередні роботодавці від того, що Ви у них працювали.

ВІДСУТНІСТЬ КРИТЕРІЇВ ВАШОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ, ЯКI МОЖНА ОЦIНИТИ

Будь-яку діяльність можна оцінити за її показниками (кількість нових клієнтів за місяць, % заборгованості, текучка кадрів, сума контрактів). Для роботодавця дуже важливо зрозуміти, за якими показниками вас оцінювали. А також - за якими показниками Ви самі оцінюєте свою роботу.

МАЛО ЗАПИТАНЬ

Задавання питань - це ні що інше, як прояв інтересу. Не дарма кажуть, що з питань, які людина ставить, можна зробити більше висновків, ніж з її відповідей. Розмова завжди більш продуктивна, коли співрозмовники в більш-менш рівній мірі ставлять запитання і відповідають на них. Їх слід продумати і підготувати заздалегідь.

РОЗПОВІДАЄМО ВСЕ, ЩО ВМІЄМО

Час зустрічі обмежена. Про все будете розповідати у вашій автобіографії, а на співбесіді потрібно розповісти про найголовніше. Тримайте у фокусі, в яку компанію Ви прийшли на зустріч, і з ким її проводите. Важливо показати, що вмієте робити краще за все (1-2 критерію), у чому ви особливо гарні. Як ви можете описати себе з професійної точки зору однією фразою. Саме одна фраза залишиться про вас в пам'яті у співрозмовника через 3 дні після зустрічі. Якою б ви хотіли, щоб вона була?

НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ЕНЕРГІЇ

Не потрібно приходити на зустріч виснаженим і пригніченим. Подбайте, щоб на зустрічі ви були в бадьорому настрої. Інакше ризикуєте, що через три дні фраза яка про вас запам'ятається буде: «Я трохи не заснув на зустрічі з ним".

Я навів приклади з розряду «Капітан Очевидність», - тим не менш, кожен день понад 60% кандидатів (в т.ч. продуктивних і досвідчених) ці помилки роблять.

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Gmap